Misiunea companiei Everytable este de a face ca alimentele nutritive, proaspete să fie accesibile și accesibile tuturor.
Egalitatea la putere: La aproape toate colțurile de străzi mari din America, lanturile de fast-food vând burgeri, cartofi prăjiți și bucatele de pui. Aceste afaceri de mai multe miliarde de dolari au devenit peisajul Americii, sistemul alimentar în sine. Dar lumea se schimbă. Oamenii caută produse mai sănătoase și mai proaspete.
Compania Everytable își propune să redefinească peisajul alimentar la fel cum a făcut McDonald în urmă cu cincizeci de ani. Dar de această dată, în loc de burgeri și cartofi prăjiți, vinde produse alimentare nutritive, proaspete, făcute de la zero, la prețuri de mancare tip fast-food.

Modelul de afaceri al Everytable reduce drastic costurile modelului standard de restaurant. Bucătarii transformă ingrediente proaspete și sănătoase în mese delicioase, care se comercializează prin magazinele companiei, locatii mici si aglomerate. De la început până la sfârșit, totul este conceput pentru a fi super-eficient, iar economiile sunt reflectate în prețuri mici.
Everytable are locații alimentare în zone de desert alimentar, în comunități defavorizate, cu acces limitat sau chiar fara acces la alimente sănătoase, dar și în zone bogate. Pentru a se asigura că toată lumea își poate permite mesele, stabilesc preturile în funcție de cartierele pe care le deservesc. Fiecare masă care este cumpărata, ajută la deschiderea unor locații în deșerturile alimentare din jurul LA, unde se vand mai puține mese.
Povestea companiei Everytable: În 2013, Sam Polk, fost comerciant de fonduri speculative, a fondat un nonprofit numit Feast (numit inițial Groceryships) pentru a aborda problemele de sănătate legate de alimente în South LA, unde venitul mediu este de 13.000 USD pe an, speranța de viață este cu 10 ani mai mică decât in multe alte zone și bolile precum obezitatea și diabetul sunt la cote alarmant de mari. Feast a început să-i ajute pe furnizorii de alimente de familie să faca alegeri sănătoase prin educație nutrițională, cursuri de gătit, produse gratuite și grupuri de sprijin. În acel an, Sam a început să audă de la participanții la activitatile Feast că, deși produsele proaspete erau superbe, de multe ori trebuiau să cumpere mâncare din mers, deoarece jonglau cu mai multe locuri de muncă și familii numeroase acasa. Și în South LA, singurele lor opțiuni erau mâncarea rapidă.
Sam a văzut o ocazie de a ajuta familii ca acestea. Așa că a creat un model pentru o nouă companie care ar vinde mâncare sănătoasă în „deserturile alimentare”, cum ar fi South LA, la prețuri competitive cu mâncarea de tip fast food.
Feast a fost construită pe baza convingerii că fiecare viață este la fel de importantă. Sam și-a dorit această valoare de bază încorporată într-o noua companie, așa că au numit-o Everytable, reflectând o misiune de a aduce mâncare sănătoasă și accesibilă în fiecare masă din țară, fără ca nimeni să fie exclus.