Descarca anuntul in format PDF.
Asociația pentru Implicare Socială și Dezvoltare Durabilă (AISDD) anunță organizarea unei proceduri de selecție a 9 experți juriu pe perioadă determinată, în cadrul proiectului “O șansă pentru Economia Socială!” (POCU/449/4/16/127540).
AISDD, în calitate de Beneficiar și Asociația Hermes Bucuresti, Asociația My Community și Asociația Next Level – Integrative Counselling Solutions, în calitate de parteneri, implementează proiectul “O șansă pentru Economia Socială!”, proiect cofinanțat prin Axa prioritară 4: Incluziunea socială și combaterea sărăciei , Obiectivul tematic 9: Promovarea incluziunii sociale, combaterea sărăciei și a oricărei forme de discriminare, Prioritatea de investiții 9v: Promovarea antreprenoriatului social și a integrării vocaționale în întreprinderile sociale și economia socială și solidară pentru a facilita accesul la ocuparea forței de muncă, Obiectiv Specific (O.S.) 4.16: Consolidarea capacității întreprinderilor de economie socială de a funcționa într-o manieră auto-sustenabil.
Proiectul “O șansă pentru Economia Socială!” se derulează în perioada 20 August 2019 – 02 Octombrie 2022 și are ca obiectiv general, consolidarea capacității întreprinderilor de economie socială din regiunile de dezvoltare Sud – Muntenia, Sud – Est și Centru, prin înființarea, dezvoltarea și însoțirea într-o manieră autosustenabilă a minim 21 structuri de economie socială în cadrul celor 3 regiuni. Valoarea proiectului este de 11.701.446,09 lei, 100% finanțare nerambursabilă prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Procedura de selecție în vederea contractării celor 9 experți juriu se derulează pentru următoarele posturi:
Pozitiile de experți din cadrul proiectului | Studii | Cerinte privind experienta profesionala solicitata |
3 Reprezentanti ai sectorului economiei sociale (a se vedea Legea nr. 219/2015 privind economia socială, art 3 al a-f, intreprinderi sociale atestate, intreprinderisociale de insertie) din regiunile de implementare ale proiectului | Studii universitare absolvite | Vechime profesionala specifica peste 5 ani Adeverinta ca este incadrat intr-o intreprindere sociala atestata din regiunile de implementare (se depune copie conform cu orginalul a atestatului intreprinderii sociale in care este incadrat) sau ca are un rol relevant în domeniul în economiei sociale (formator, consultant, consilier, etc. Se depun documente justificative) |
3 Reprezentanti ai mediului de afaceri local din regiunile de implementare ale proiectului | Studii universitare absolvite | Vechime profesionala specifica peste 5 ani Adeverinta ca este incadrat intr-o structura a mediului de afaceri local din regiunile de implementare ale proiectului |
3 Reprezentanti ai institutiilor financiare bancare sau nonbancare din regiunile de implementare ale proiectului | Studii universitare absolvite | Vechime profesionala specifica peste 5 ani Adeverinta ca este incadrat intr-o institutie financiara ban cara sau nonbancara din regiunile de implementare ale proiectului |
Aplicanții sunt în mod obligatoriu încadrați profesional în structurile din regiunile de implementare ale proiectului, respectiv Centru (judetele Alba, Brasov, Covasna, Harghita, Sibiu, Mures), Sud Muntenia (judetele Arges, Calarasi, Dambovita, Giurgiu, Ialomita, Prahova, Teleorman) si Sud Est (judetele Braila Buzau, Constanta, Galati, Tulcea, Vrancea).
Durata estimata a contractului este de 18.09.2020 – 18.10.2020, iar indemnizatia bruta pentru un plan de afaceri evaluat este de 10 ore/plan de afaceri x 40 lei/ora. Suma finala aferenta contractelor expertilor juriu va fi stabilita in functie de numarul de proiecte depuse pentru fiecare regiune in parte.
Poate participa la concursul organizat pentru contractarea expertilor juriu, orice persoana care îndeplinește condițiile generale și specifice stabilite în Ghidul Solicitantului și prevăzute în prezentul anunț.
- Condițiile generale care trebuie îndeplinite de o persoană pentru a putea participa la concurs:
- Are cetățenia română, cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și au domiciliul în România;
- Cunoaște limba română, scris și vorbit;
- Are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- Îndeplinește condițiile de studii și de vechime, potrivit cerințelor concursului;
- Nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului, contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea atribuțiilor din prezenta funcție;
- Condiții specifice care trebuie îndeplinite de persoana care participă la concursul pentru ocuparea postului de Membru juriu stabilite pe baza prevederilor ghidului solicitantului și prezentate in anunt: vechime profesionala specifica de minim 5 ani, studii superioare absolvite, experienta profesionala in domeniile economie sociala, bancar si mediu de afaceri.
- Atribuții principale:
- Evalueaza planurile de afaceri depuse în cadrul concursului, conform Metodologiei de selecție;
- Este responsabil cu completarea Grilelor de evaluare, cu argumentarea punctajului acordat și transmiterea în termenele stabilite, precum și de susținerea argumentată a evaluării realizate în cazul în care necesar;
- Este responsabil cu predarea unui Raport final de activitate, cu mentionarea principalelor activități desfășurate (numar planuri de afaceri evaluate, punctaje aferente, perioada de evaluare, etc).
Aplicanții vor putea consulta Metodologia de întocmire, evaluare și selecție a planurilor de afaceri accesand http://sansa-sociala.ro/, incepand cu data de 05.08.2020.
Documente necesare depunerii candidaturii pentru ocuparea postului de Membru Juriu:
- Cererea de înscriere la concurs adresată reprezentantului Legal al Beneficiarului – AISDD (cererea va cuprinde denumirea postului penu care candideaza – de exemplu: Membru juriu reprezentant al sectorului economiei sociale, Membru juriu reprezentant al mediului de afaceri local sau Membru juriu reprezentant al institutiilor financiare bancare sau nonbancare din regiunea de implementare …..);
- Copia actului de identitate sau orice alte documente care atesta identitatea (cu mentiunea “conform cu originalul”);
- Copia documentelor care atestă nivelul studiilor si ale altor acte care atestă efectuarea unor specializari (cu mentiunea “conform cu originalul”);
- Copie documente doveditoare vechime profesionala specifica în muncă (cu mentiunea “conform cu originalul”);
- Curriculum vitae Europass, datat și semnat pe fiecare pagină, cu menționarea postului vizat;
- Scrisoare de intentie, data si semnata;
- Declaratie privind disponibilitatea de a lucra pe durata estimată a activităților;
- Copie documente justificative experiență în domeniul vizat:
- Copie Contract de munca/antrepriză/servicii (etc.) in domeniul economiei sociale/bancar/ mediu de afaceri (cu mentiunea “conform cu originalul”) sau Adeverinta ca este incadrat intr-o structura a mediului de afaceri local/bancar/ economie sociala din regiunile de implementare ale proiectului – pentru persoane angajate;
- Copie document din care sa rezulte calitatea de administrator firma cu activitate in domeniul economiei sociale/bancar/mediu de afaceri (cu mentiunea “conform cu originalul”) – pentru administratori;
- Alte documente relevante pentru desfășurarea concursului (de exemplu: participarea ca membru în alte comisii similare de jurizare și selecție a planurilor de afaceri constituie un avantaj, recomandari, etc.).
Vă informăm că AISDD va utiliza datele dvs. cu caracter personal exclusiv în scopul desfășurării selecției de membri juriu. De asemenea, vă aducem la cunoștință că AISDD a implementat măsuri tehnice și organizatorice prin care este asigurată securitatea și confidențialitatea datelor dvs. personale.
Modalitatea de depunere și verificare a candidaturii: |
1. Transmiterea documentelor la adresa de email: office@aisdd.ro (în cc: emailul persoanei de contact), cu denumirea juriu SES POCU 127540 |
2. Perioada de depunere a candidaturilor: 10 august – 12 august 2020, ora 1600. Fiecare aplicație va primi un număr de inregistrare, care va fi comunicat fiecarui participant in parte. |
3. Rezultatul etapei de verificare a documentelor depuse pentru concurs va fi afisat pe site-ul proiectului si comunicat individual pe emailul fiecarui participant in data de 13 august 2020, orele 1600. |
4. Persoanele declarate admise la proba de evaluare a CV-urilor, vor participa la un interviu telefonic organizat in perioada 15-16 august 2020 (planificarea va fi stabilita in functie de disponibilitatea persoanelor selectate). |
5. Rezultatele finale ale selecției membrilor juriului vor fi afisate pe site-ul proiectului in data de 17 august 2020, dupa ora 1400. |
Perioadele vor putea fi prelungite de Asociatia pentru Implicare Sociala si Dezvoltare Durabila, in cazul in care in perioada stabilita nu vor fi transmise aplicatii pentru toate regiunile de implementare, sau contextul epidemiologic COVID 19 va impune suspendarea temporara a proiectului.
Persoana de contact: Manager de proiect Oana Vasile, vasileoana2019@gmail.com