- GoPro
- Delta Airlines
- Geico
- Wayfair
- MasterCard
- Titluri de valoare ETF
- Red Bull
1. GoPro: Video realizat de utilizator, realizat de media
GoPro este renumit pentru filmările sale unice din punct de vedere, toate luate din lentilele clasice ale ochiului de piață ale companiei.
Ceea ce s-ar putea să nu știți este că o mare parte din conținutul video pe care îl vedeți pe canalul YouTube al GoPro nu a fost realizat de GoPro – mai degrabă, a creat utilizatorii lor fideli.
Prin popularea canalului YouTube cu conținut video creat de utilizatori, GoPro le-a încurajat baza de fani să-și capteze filmările și aventurile și apoi să le posteze online (creditând produsul GoPro pentru filmările și experiența lor).
campania sa de marketing digital în curs de desfășurare a promovat utilizarea videoclipurilor pentru a răspândi vestea despre linia de produse GoPro, precum și a creat o comunitate de clienți și fani loiali.
2. Delta Air Lines: Povestiri media deținute de Twitter
Delta Air Lines este un utilizator prolific de social media, în special pe Twitter. Brandul folosește platforma pentru a implica potențialii pasageri într-o varietate de moduri care sunt atât oportune, cât și stimulative emoțional.
De exemplu, în onoarea Lunii de conștientizare a cancerului de sân, compania a împărtășit povești personale de la angajații Delta cu membrii publicului prin intermediul feedului Twitter al companiei.
Acest tip de campanie digitală promovează loialitatea, conștientizarea pozitivă a mărcii și oferă clienților potențiali și actuali o idee despre ceea ce îi pasă și ce reprezintă Delta.
3. Geico: Anunțuri Preroll YouTube cu plată
Pentru mulți, când auzi cuvântul „Geico”, îți amintești automat că poți „economisi 15% sau mai mult la asigurarea auto”.
Dar chiar și o companie cu un slogan atât de memorabil și de succes poate risca să enerveze membrii publicului (lucrurile repetitive pot deveni vechi, rapid) atunci când o campanie de marketing devine prea lungă.
De aceea, Geico a lansat o serie de anunțuri preroll pe YouTube care recunosc concisiunea anunțului. Anunțurile Preroll sunt o formă de conținut plătit pe YouTube în care plătiți YouTube pentru a rula anunțuri de 15 până la 20 de secunde înaintea videoclipurilor care au același public ca și agentul de publicitate.
În timp ce unele companii încearcă să strângă cât mai multe mesaje în acest slot scurt, Geico a profitat de ocazie pentru a-și bate joc de marca lor pentru că îți ocupă primul timp. Acest lucru face ca reclamele Geico de pe YouTube să pre-ruleze să fie distractive și unice și arată nivelul de conștientizare de sine pe care îl are marca.
4. Wayfair: Etichete media Instagram deținute
Wayfair, un comerciant de mobilier pentru casă și decor, are o strategie inovatoare Instagram – fotografiile lor de pe Instagram nu sunt doar fotografii. Asta pentru că Instagram oferă companiilor posibilitatea de a crea pagini de achiziție din cadrul platformei.
Cu Instagram Shopping, Wayfair a postat fotografii interioare de acasă pe Instagram și a etichetat produsele din fotografii cu informații și detalii de preț.
Aceasta este o campanie de marketing digital care arată oamenilor exact cât costă fiecare articol din fotografii. De asemenea, îi îndeamnă pe membrii publicului să cumpere articolele văzute în fotografii fără a părăsi aplicația. În schimb, Wayfair poate spori conversiile și veniturile din Instagram.
5. Mastercard: Blog de călătorie media deținut
Mastercard își bazează marca pe poveștile și aventurile pe care le dețin posesorii de carduri. Dar la ce bun este un brand bazat pe călătorii fără o campanie de marketing digital bazat pe călătorii?
Priceless Cities, blogul de călătorie Mastercard, este o resursă pe care clienții o împerechează cu cardurile de credit care îi ajută să își plătească călătoriile.
campania sa permite companiei să se alinieze mai bine la lucrurile în care investesc clienții lor, precum și la locurile în care călătoresc clienții lor.
6. Valori mobiliare ETF: conținut sponsorizat de LinkedIn cu plată
ETF Securities este un serviciu mic de gestionare a activelor care se adresează administratorilor de avere și investitorilor din Europa.
Compania a învățat că clienții lor petrec cel mai mult timp pe LinkedIn, interacționând cu conținut sponsorizat, plătit, pe platformă.
Investindu-și timpul aici, ETF Securities a susținut un interes mai mare pentru investiții și a reușit să-și ajute clienții să ia decizii financiare mai inteligente. Cu această campanie digitală, ETF Securities a înregistrat o creștere de 95% de la an la an în adepții LinkedIn.
7. Red Bull: Știri despre stilul de viață media deținut
Red Bull a devenit cunoscut pentru sponsorizarea sporturilor extreme, nu doar pentru băutura energizantă pe care o vând.
În loc să creeze conținut digital legat de băutura energizantă, Red Bull își captează publicul cu articole și videoclipuri despre cele mai recente întâmplări din comunitatea sporturilor extreme.
Într-una dintre campaniile lor de marketing digital, Red Bull a demonstrat că ceea ce vindeți nu este întotdeauna obiectivul ideal pentru o strategie de conținut. Mai degrabă, poate fi mult mai valoros să adaptați o campanie la stilul de viață pe care îl trăiesc clienții dvs. sau să doriți să fiți asociat.
Creșteți mai bine cu strategii de marketing care vă îmbunătățesc prezența digitală
Documentul dvs. de strategie va fi foarte individual pentru afacerea dvs., motiv pentru care este aproape imposibil pentru noi să creăm un șablon de strategie de marketing digital unic.
Amintiți-vă, scopul documentului dvs. de strategie este să identificați acțiunile pe care le veți întreprinde pentru a vă atinge obiectivul într-o perioadă de timp – atâta timp cât comunică acest lucru, atunci ați pus bazele creării unei strategii digitale.
Dacă sunteți dornici să construiți o strategie cu adevărat eficientă pentru a vă ajuta să vă dezvoltați afacerea, consultați colecția noastră gratuită de șabloane de marketing pentru conținut de mai jos.