Descoperiți cum să creați o strategie de marketing de succes pentru afacerea dvs. pentru a profita de oportunitățile de creștere și de a crește veniturile.
Probabil că este sigur să vă asumați că o parte majoră a strategiei dvs. de marketing astăzi este digitală. Consumatorii și întreprinderile sunt aproape întotdeauna online și în mișcare – și doriți să puteți ajunge la ei și să le observați comportamentul acolo unde își petrec timpul.
Dar când crești o afacere, poate părea că acest peisaj digital în continuă schimbare poate deveni rapid unul copleșitor. Cu o serie de alte responsabilități și sarcini care trebuie îndeplinite, cum puteți, de asemenea, să creați, să reglați și să mențineți eficient o strategie de marketing digital agilă?
Am realizat acest ghid despre strategiile de marketing pentru a vă ajuta să vă îmbunătățiți prezența digitală și să vă dezvoltați mai bine.
- Ce este o strategie de marketing?
- Ce este o strategie de marketing digital?
- Ce este o campanie de marketing digital?
- Creați o strategie de marketing digital
- Ce este o strategie de marketing?
Este important să înțelegeți cum diferă o strategie de marketing de o strategie de marketing digital înainte de a implementa una sau ambele la compania dvs.
O strategie de marketing este un plan pentru atingerea unui anumit scop (sau obiective) legate de marketing într-un mod concentrat și realizabil. Se ia în considerare ceea ce face afacerea dvs. în prezent bine și ceea ce vă lipsește în ceea ce privește obiectivul pe care l-ați stabilit, astfel încât este mai probabil să-l atingeți.
Dar care este diferența dintre o strategie de marketing și tactici de marketing – doi termeni folosiți adesea în mod interschimbabil?
2. Marketing digital pentru întreprinderi mici
Strategia de marketing vs. Tactica
După cum am menționat mai sus, o strategie este un set realizabil și concentrat de pași utilizați pentru a vă ajuta să atingeți un obiectiv specific.
Marketing sau nu, există trei părți ale oricărei strategii:
1) un diagnostic al provocării dvs.,
2) o politică de îndrumare pentru a face față provocării și
3) un set de acțiuni vizate care sunt necesare pentru realizarea politicii.
În funcție de amploarea afacerii dvs., strategia dvs. de marketing poate include mai multe părți mobile, fiecare cu obiective diferite. Acestea fiind spuse, lucrul la strategia dvs. poate deveni descurajant în timp. Deci, dacă vreodată vă simțiți copleșit de strategia dvs. de marketing, consultați acești trei pași pentru a vă menține concentrat pe atingerea obiectivelor.
Tacticile de marketing sau orice fel de tactici sunt acțiunile specifice pe care alegeți să le întreprindeți pe tot parcursul strategiei pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivul final. Cu alte cuvinte, o strategie este destinația dvs. – este planul realizabil și concentrat pentru a vă conduce la țintă. Tacticile sunt etape concrete și definibile în cadrul strategiei dvs. care vă asigură că vă atingeți obiectivul. Pentru a oferi o mai bună înțelegere a ceea ce pot implica, consultați următoarea listă de strategii de marketing de bază utilizate în mod obișnuit de echipe dintr-o serie de industrii.
Strategii de marketing de bază
- Publică un blog.
- Faceți publicitate pe anumite platforme de socializare (de exemplu, Facebook Ads, Instagram Ads).
- Oferiți resurse educaționale gratuite
- Motorul de căutare vă optimizează conținutul digital.
- Creați un cadou și / sau un concurs.
- Testați diferite tipuri de campanii pentru a determina ce funcționează cel mai bine pentru publicul dvs.
- Organizați un webinar.
- Produceți un podcast.
- Creați o campanie de e-mail.
Acum, că înțelegeți ce este o strategie de marketing, să vedem în ce fel se deosebește de o strategie de marketing digital.
O strategie de marketing digital este un plan care vă ajută afacerea să atingă obiective digitale specifice prin canale de marketing online selectate cu atenție, cum ar fi mass-media plătită, câștigată și deținută.
Similar cu strategiile de marketing și tacticile de marketing, un alt cuplu de termeni similari care sunt adesea folosiți în mod incorect sunt strategia de marketing digital și campania de marketing digital. Deci, în ce se deosebesc?
3. Ce este o campanie de marketing digital?
După cum am menționat, o strategie digitală este seria de acțiuni pe care le planificați și le luați pentru a vă atinge obiectivul global de marketing digital. În schimb, campaniile de marketing digital sunt elementele de bază și acțiunile din cadrul strategiei dvs. care vă îndreaptă către un obiectiv final specific digital.
De exemplu, dacă obiectivul general al strategiei dvs. de marketing digital este de a genera mai mulți clienți potențiali prin intermediul rețelelor sociale, s-ar putea să derulați o campanie de marketing digital pe Twitter. Puteți partaja unele dintre cele mai performante conținut gated al companiei dvs. pe Twitter pentru a genera mai mulți clienți potențiali prin intermediul canalului.
În continuare, să analizăm pașii implicați în crearea unei strategii de marketing digital pentru afacerea dvs.
4. Cum să creați o strategie de marketing digital
- Construiește-ți cumpărătorul.
- Identificați-vă obiectivele și instrumentele de marketing digital de care aveți nevoie.
- Evaluează-ți canalele și activele digitale existente.
- Auditați și planificați campaniile dvs. media deținute.
- Identificați-vă obiectivele și instrumentele de marketing digital de care aveți nevoie.
- Auditați și planificați campaniile media câștigate.