DESPRE TOMS
În calitate de companie originală 1+1, au fost întotdeauna în afaceri pentru a îmbunătăți viețile oamenilor. Din anul 2006, comunitatea TOMS a oferit aproape 100 de milioane de perechi de încălțăminte persoanelor nevoiașe. Și în timp ce pantofii pot avea un impact mare, au aflat că acordarea de încălțăminte și subvenții poate avea un impact și mai mare.
Acum, pentru fiecare suma de 3$ pe care o incaseaza, doneaza 1$. Acesta este angajamentul TOMS – față de clienți, de partenerii și de viitorul companiei.

CUM A ÎNCEPUT TOTUL: În timp ce călătorea prin Argentina în 2006, fondatorul TOMS, Blake Mycoskie, a văzut greutățile cu care se confruntă copiii fără încălțăminte. Acest lucru l-a inspirat să creeze o afacere cu scop lucrativ, avand la bază oferirea. Ideea? Pentru fiecare pereche de pantofi pe care firma i-a vândut-o, o pereche nouă ar fi oferită unui copil care are nevoie. Asa s-a născut TOMS – pe scurt, pentru încălțămintea de mâine.
MOMENTE PESTE ANI
În 2009, TOMS a investit într-o echipă de profesioniști de dezvoltare internațională, sănătate și profesioniști non-profit, acum cunoscută sub numele de Giving Team. În următorii 10 ani, această echipă a dezvoltat relații cu peste 200 de organizații neguvernamentale și umanitare din 80 de țări din întreaga lume.
Lucrând împreună cu aceste organizații, TOMS a putut înțelege mai bine nevoile comunităților deservite. De asemenea, a ajutat la satisfacerea acestor nevoi, prin integrarea resurselor TOMS în programele existente, precum cele care sprijină sănătatea, educația și dezvoltarea comunității.
În 2011, a fost lansat TOMS Eyewear, parteneriat cu Fundația Seva pentru a ajuta la furnizarea tratamentului medical, a intervențiilor chirurgicale care ajuta vederea și a ochelarilor cu rețetă celor care au nevoie. Și mai târziu, în 2014, a fost lansat TOMS Roasting Co®. În parteneriat cu Water For People, vânzările de cafea TOMS au ajutat la aducerea sistemelor de apă durabile în comunitățile care nu aveau acces la apă sigură.
ACUM
TOMS a actionat întotdeauna pentru un mâine mai bun. Treisprezece ani mai târziu și aproape 100 de milioane de perechi de încălțăminte oferite, a înțeles că pe tot globul comunitățile se confruntă cu provocări noi și complexe și cred că este responsabilitatea TOMS de a face mai mult. Așadar, s-au provocat să redefineasca un mâine mai bun și iată conceptul: Un mâine mai bun este unul în care umanitatea prosperă.
Pentru TOMS, aceasta înseamnă ca indiferent cine ești sau unde locuiești, te simți în siguranță din punct de vedere fizic, sănătos psihic și ai acces egal la oportunități. Și, pentru a susține viziunea asupra unei umanități înfloritoare, TOMS ofera acum atât încălțăminte, cât și subvenții de impact partenerilor locali din întreaga lume care lucrează pentru a crea schimbări pozitive în aceste trei domenii.
Număr de pantofi donati: 95 de milioane de perechi
Top 3 Beneficii ale oferirii de pantofi:
1. Protecție de bază: Dăruirea pantofilor TOMS ajută la a proteja impotriva infecțiilor, precum și vătămarea si boala.
2. Acces mai mare la educație: Oferirea de catre parteneri – Familiile nu mai trebuie sa cheltuiasca bani pe pantofi pentru școală și se poate concentra pe alte nevoi.
3. Bunăstare emoţionala: Dăruirea pantofilor TOMS ajută si la creșterea bunăstarii și valorii destinatarilor.

Iată cum a început totul. După ce a vândut 10.000 de perechi de pantofi, Blake Mycoskie fondatorul TOMS, a adunat cativa prieteni si rude și au urcat într-un avion spre Argentina. Acolo ei au distribuit 10.000 de pantofi – o pereche pentru fiecare – copiilor care au nevoie, oriunde au putut.
De atunci s-au schimbat multe. În 2009, TOMS a investit în construirea unei echipe de dezvoltare internațională, profesioniști din domeniul sănătății și nonprofit, acum cunoscuți, pe merit, ca Echipa de dăruire. Pe parcursul a 10 ani, această echipă si-a dezvoltat relații cu peste 200 de organizații neguvernamentale și umanitare din 80 de țări din întreaga lume. Aceste organizații se numesc Parteneri pentru Dăruire și sunt critici pentru modul în care TOMS ofera. Lucrând mână în mână cu aceste organizații, TOMS a reușit să înțeleaga mai bine nevoile comunităților pe care le servesc. În plus, TOMS poate ajuta la satisfacerea acestor nevoi prin integrarea resurselor TOMS în programe existente.
Fara incercari nereusite. Doar impact dovedit, eficient, local.
La început, acest lucru a însemnat că încălțămintea TOMS ar putea fi oferită în sprijinul unor programe de sănătate, educație și dezvoltare comunitară deja în vigoare, și care functioneaza.
Dar succesul a venit repede și TOMS a decis că pot face mai mult. Așadar, în 2011, s-a lansat TOMS Eyewear, parteneriat mai întâi cu Fundația Seva pentru extinderea modelului One for One®. Prin acest parteneriat, TOMS a ajutat să ofere tratament medical, intervenții chirurgicale care să ajute vederea și ochelari pentru rețetă celor care au nevoie. Din nou, modelul funcționase.
Din nou, au testat-o cu lansarea TOMS Roasting Co®. în 2014. În parteneriat cu Water For People, vânzările cafelei TOMS au ajutat la asigurarea condițiilor de viață sigure și a prosperității economice, la dezvoltarea comunităților prin sisteme de apă durabile. Acest impact – al tuturor – a adus sănătate și speranță indivizilor, familiilor și comunități întregi din întreaga lume.